loading...
بهترین وکیل طلاق و مهریه در مشهد
وکیل مشهد بازدید : 869 جمعه 07 خرداد 1389 نظرات (0)

بار دیگر پرشین موب یکی از جدیدترین بازی های موبایل را برای شما عزیزان قرار داده است . این بازی زیبا Breakdesigns Dawn Of The Fly v1.10 نام دارد که می تواند شما را سرگرم خود کنید . این بازی زیبا برای سیمبیان سری 60 ویرایش سوم و پنجم تولید شده است که هم اکنون آماده دریافت است .

PersianMob.Net






نام انیمیشن: Alvin and the Chipmunks The Squeakquel
ژانر: انیمیشن ، خانوادگی ، عاشقانه ، کمدی
کارگردان : Betty Thomas
سال انتشار: ۲۰۰۹
مدت زمان: ۸۰ دقیقه
حجم: ۳۵۰ مگابایت ، ۷۰۰ مگابایت
کیفیت: R5
زیرنویس فارسی: دارد
خلاصه داستان: معروفترین سنجاب خواننده که پس از موفقیت های فراوان حال به خانه باز میگردد تا با فشارهای زندگی از جمله مدرسه ، مراسم ، و کار در یک گروهی به اسم The Chipettes دست و پنجه نرم کند و ...

PersianMob.Net






مجموعه ای فوق العاده زیبا از 36 عکس با موضوعات مختلف برای شما عزیزان آماده کردیم که این والپیپرها در سایز 240x320 می باشد که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت کنید.

PersianMob.Net






بدون شک می توان گفت این بازی بهترین بازی ساخته شده برای موبایل است . همیشه بازی های iPhone با گرافیکی بالا عرضه میشد ولی اینبار شرکت Gameloft بهترین بازی خود را تولید کرد که این بازی زیبا Asphalt 5 نام دارد که این بازی با گرافیکی فوق العاده و داستانی زیبا می تواند تا سالها حرفی برای گفتن داشته باشد . فرمت این بازی ipa و مخصوص iPhone می باشد . هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده را از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net






با زیاد شدن سیستم عامل سیمیان سری 60 ویرایش 5 درخواست بازی های این نوع سیستم عامل هم بسیار زیاد شده است ، از این رو سایت بزرگ پرشین موب یکی از جدیدترین بازی های موبایل را برای شما کاربران گرامی قرار داده است . این بازی زیبا The Legend of Sword and Fairy نام دارد که می تواند شما را بسایر سرگرم خود کند . فرمت بازی sis و مخصوص سیمبیان سری 60 ویرایش 5 می باشد که که هم اکنون آماده دریافت است .

PersianMob.Net






بازی موبایل System Rush Evolution از سری بازی های N-Gage 2 است که با گرافیک 3D و فوق العاده توانسته است خود را یکی از بهترین بازی های موبایل معرفی کند . این بازی موبایل با سبک Action و هیجان انگیز خود نظر اکثر علاقه مندان به بازی کردن با گوشی موبایل را به خود جلب کرده است . هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net






نام مستند: در مکه - Inside Mecca
محصول: National Geographic
سال انتشار: ۲۰۱۰
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۴۳ دقیقه
حجم: ۳۰۰ مگابایت
کیفیت: DVDRip Mkv
زیرنویس فارسی: ندارد
خلاصه داستان: این مستند کامل ترین و جامع ترین مستند درباره زیارت سالانه مکه می باشد . ، اصول دین اسلام در روزهای حج. آموزشی در مورد اصول تاریخی شهری که مسلمان و غیر مسلمان در آن به مدتی طولانی زندگی کرده اند و ...

PersianMob.Net






اس ام اس عرفاني جملات كوتاه ولي عميق در پرشين موب بخوانيد و لذت ببريد.

PersianMob.Net






مجموع 3 تم زیبا و با کیفیت با موضوعات مختلف را برای شما عزیزان آماده کردیم که این تم ها مخصوص سیمبیان سری 60 ویرایش 5 بوده که هم اکنون در پرشین موب آماده دریافت است .

PersianMob.Net






بازی بسیار زیبا و جذاب شاهزارده ایرانی یکی از پرطرفدار ترین بازی های موبایل می باشد که به نام Prince of Persia: The Forgotten Sands و توسط شرکت Gameloft 2010 و در سایزهای متفاوتی ارئه شده است که هم اکنون می توانید آن را از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net






مجموعه ای فوق العاده زیبا از 33 عکس با موضوع کارتون برای شما عزیزان آماده کردیم که این والپیپرها در سایز 360x640 می باشد که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت کنید.

PersianMob.Net






نام انیمیشن: A Christmas Carol - سرود کریسمس
ژانر: انیمیشن، درام ، خانوادگی ، فانتزی
سال انتشار: ۲۰۰۹
مدت زمان: ۹۸ دقیقه
حجم: ۷۰۰ مگابایت
کیفیت: DVDRip
زیرنویس فارسی: دارد
خلاصه داستان: انیمیشن سرود کریسمس روایتی دوباره از داستانی کلاسیک با همین نام نوشته چارز دیکنز است، روایتی متفاوت از اسکروچ (جیم کری) مردی خسیس و بداخلاق که در آستانه کریسمس با تنگ نظری خود قلب منشی همیشه وفادارش (گری اولدمن) را می شکند و در شب کریسمس طبق معمول تنهاست تا اینکه ارواح کریسمس به سراغ او می آیند و او را با خود در سفری طولانی همراه می کنند تا چشم او را به اعمال زشتش باز کنند. در این روایت جدید از داستان،جیم کری در ۸ نقش جداگانه یعنی نقشهای اسکروچ (۵ نقش)، روح زمان گذشته، روح زمان حال و روحی از آینده سخن می گوید ...

PersianMob.Net






بار دیگر سایت پرشین موب یکی از جدیدترین بازی های موبایل را برای شما عزیزان قرار داده است این بازی زیبا Heroes of Might and Magic 2 نام دارد که با کیفیتی بسیار بالا و داستانی هیجانی برای سیمبیان سری 60 ویرایش 3 طراحی شده است که می توانید از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net






بازی جام جهانی فوتبال 2010 آفریقای جنوبی این روز ها و با توجه به نزدیک شدن به زمان آغاز بازی ها برای کنسول های بازی مختلف و همچنین گوشی های موبایل به بازار عرضه می شود. این بازی در سایز های مختلف و به صورت رایگان در سایت پرشین موب آماده دانلود است.

PersianMob.Net






نام انیمیشن: Mary And Max - ماری و مکس
ژانر: انیمیشن ، درام ، کمدی
کارگردان : Adam Elliot
سال انتشار: ۲۰۰۹
امتياز: 8.1 از 10
حجم: 350 مگابایت
کیفیت: BRrip
خلاصه داستان: داستان که در سال ۱۹۷۶ تا ۱۹۹۴ اتفاق میافتد، درباره دوستی یک دختر کوچولوی ۸ ساله و مرد ی ۴۴ ساله است که در نیویورک زندگی میکند.داستان بیشتر حول زندگی این دو نفر است ، از وقتی دخترک ۸ ساله است تا وقتی ۲۶ ساله شود و نامه هایی که بین این دو نفر رد و بدل میشود. این انیمیشن بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است.

PersianMob.Net






مجموعه تم های فوق العاده زیبا و با کیفیت عالی با موضوعات مختلف را برای شما آماده کرده ایم که این تم ها در اندازه تصویر320×240 می باشد مخصوص گوشی های سونی اریکسون بوده که می توانید از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net






بار دیگر در سایت پرشین موب یکی از جدیدترین و جذاب ترین بازی های موبایل را برای شما علاقه مندان قرار داده ایم که این بازی زیبا Ball Rush Aqua نام دارد که می تواند شما را ساعت ها سرگرم خود کند . این با فرمت sis و برای سیمبیان سری 60 ویرایش 3 تولید شده است که می توانید از پرشین موب دریافت کنید.

PersianMob.Net






با استفاده از این نرم افزار شما میتونید شکل صفحه Idle گوشی رو عوض کنید!ا این نرم افزار فوق العاده قابل نصب بر روی گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 3 میباشد که میتوانید از سایت بزرگ پرشین موب دریافت کنید.

PersianMob.Net






شاید کمتر کسی باشد که از گوشی های سیمبیان سری 60 ویرایش 3 استفاده کند و از موزیک پلیر قدرتمند TTPod Player استفاده نکند امروز درسایت پرشین موب ورژن نهایی این نرم افزار را برای شما آماده کردیم .
TTPod v3.70 Final آخرین ورژن از این نرم افزار فوق العاده کاربردی میباشد که در گوشی های سیمبیان سری 60 ورژن 3 قابل نصب وراه اندازی است.

PersianMob.Net






در این مجموعه فوق العاده بهترین تصاویر متحرک با موضوعات مختلف انتخاب شده و برای شما قرار داده شده است ، مجموعه ای از 20 عکس متحرک با فرمت gif و با کیفیت بالا ، این عکس های متحرک با سایز 240x320 تهیه شده اند و مي توانيد از آن ها براي پس زمينه ي گوشي هاي موبايل یا اسکرین سیور استفاده كنيد ، دانلود این مجموعه رو به کاربران پرشین موب توصیه میکنم.

PersianMob.Net


بهترین وکیل مشهد | 09156948002

سایت وکیل مشهد کلیک کنید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خوش آمدید نظر فراموش نکنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 18123
  • کل نظرات : 198
  • افراد آنلاین : 65
  • تعداد اعضا : 452
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 1047
  • بازدید امروز : 821
  • باردید دیروز : 22,890
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 821
  • بازدید ماه : 176,082
  • بازدید سال : 606,455
  • بازدید کلی : 32,459,659
  • کدهای اختصاصی

    X تماس با وکیل