loading...
بهترین وکیل طلاق و مهریه در مشهد
وکیل مشهد بازدید : 703 سه شنبه 18 خرداد 1389 نظرات (0)




Zippo v 1.00 یک نرم افزار حیرت انگیز عجیب است که به وسیله ی آن میتوانید فندکی زیبا رو در گوشی خود به وسیله ی سنسور شتاب سنج خاموش یا روشن کنید البته این قابلیت فقط مخصوص گوشی های دارای شاب سنج است این نرم افزار جدید را میتوانید برای اولین بار از سایت پرشین موب دریافت کنید.

PersianMob.Net







بازی بسیار زیبا و جذاب Hyperkani Chainreaxion v1.01 یکی از زیبا ترین بازی های سیمبیان می باشد که در این بازی سرگرم کننده باید توپ ها رو منفجر کنی(البته توپ هایی که با جمجمه مشخص شدن نباید منفجر بشه).در هر مرحله تعداد توپ ها بیشتر و کار مشکلتر میشه. . . این بازی زیبا با فرمت sis می باشد که در مخصوص سیمبیان سری 60 ویرایش 5 می باشد که می توانید از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net







به وسیله ی این نرم افزار میتوانید تمامی متونی که داخل گوشی کپی میکنید، را براحتی دوباره استفاده کنید این نرم افزار با فرمت sis بوده و قابل اجرا بر روی گوشی های نوکیا سری 60 ورزن 3 میباشد که میتوانید از سایت پرشین موب دریافت کنید.

PersianMob.Net







مجموعه ای فوق العاده زیبا از 24 والپیپر با موضوع Sport شده برای شما عزیزان آماده کردیم که این والپیپرها در سایز 360x640 می باشد که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت کنید.

PersianMob.Net







بازی های فکری یکی از سرگزم کننده ترین و پرطرفدارترین بازی های موبایل می باشد که قبلا تیز از بازی های فکری را در پرشین موب قرار داده بودیم ، اینبار بازی Retro games 2 - 10 in 1 رتا برای شما قرار داده ایم که این بازی با تازگی توسط شرکت Qplaze و در سایزهای 128x160 , 176x220 , 240x320 و در فرمت جاوا تولید شده است . در این بازی زیبا 10 بازی از اتاري دستي قرار دارد که می تواند شما را بسیار سرگرم خود کند. هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net






بار دیگر پرشین موب به عنوان بزرگترین سایت دانلود موبایل یکی دیگر از بازی های پاکت پی سی را برای شما قرار داده است که این بازی زیبا Syberia v1.2 نام دارد که داستان این بازی از این قرار است :
برای "کیت واکر" که وکیلی جوان و بلند پرواز بود، خرید کمپانی اسباب بازی سازی ورالبرگ یک رویداد معمولی به حساب می آمد - یک توقف کوتاه در یک روستای کوهستانی در فرانسه برای خرید کارخانه ای قدیمی، و سپس بازگشت مستقیم به خانه اش در نیویورک.اما سفر او در زمان و مکان، تمامی ارزش هایش را زیر سوال می برد؛ و قرار دادی که قصد امضای آن را دارد، به پیمانی با سرنوشت بدل می گردد...
هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net







بازی پین بال را حتما همه ی شما در کامپیوتر بازی کرده اید این بار این بازی زیبا برای سیمبیان سری 60 ویرایش 5 تولید شده است که نام اصلی این بازی 3D Arts Alien Pinball v1.21 نام دارد که در پرشین موب به صورت رایگان برای شما قرار گرفته است .

PersianMob.Net







کارتون پیش روی یکی از انیمیشن های سبک اکشن هست که کمتر کسی تماشای همانند آن را تجربه کرده است. این انیمیشن نیز همانند داستان های مشابه در مورد مبارزه دو نیروی خیر و شر است که در این میان موجودات بی گناه نیز در معرض خطر هستند. داستان به این صورت آغاز می شود که فرمانروای کل کهکشان به یکباره روح خود را بیرون از بدن خود می یابد! در درون یک ماسک که دسترسی به آن تقریبا غیر ممکن است. این ماسک در حادثه ای بر روی یک سیاره بسیار دور از مقر فرمانروایی به نام Bara Magna فرود می آید و در ادامه قالب و در واقع بدن جدیدی برای روح فرمانروا تشکیل می شود. اما نه به صورت اولی. بلکه این بار این پیکر بسیار خطرناک و قدرتمند شده است که رعب و وحشت را برای ساکنان سیاره رقم میزند. این حادثه شروع اتفاقات هیجان انگیز و دیدنی در ادامه انیمیشن است..
اطلاعات انیمیشن:
ـ سبک اکشن
ـ فرمت XVID
ـ رزولیشن 352*640
ـ مدت زمان 80min
ـ کارگردان Mark Baldo

PersianMob.Net







داستان کتاب جنگل (Jungle Book) یکی از معروفترین و جذابترین داستانهای خواندنی می باشد که این بار این داستان را می توانید در موبایل خود دنبال کنید . این بازی زیبا محصول شرکت Indiagames می باشد که این بازی را در سایزهای 128x128 , 128x160 , 176x220 , 240x320 , 352x416 و در فرمت جاوا تولید کرده است که می توانید از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net







مجموعه تم های فوق العاده زیبا و با کیفیت عالی با موضوع Animal را برای شما آماده کرده ایم که این تم ها در اندازه تصویر320×240 می باشد مخصوص گوشی های سونی اریکسون بوده که می توانید از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net







نام مستند: دنیای سه بعدی اقیانوس - OceanWorld 3D
سال انتشار: ۲۰۰۹
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۷۹ دقیقه
حجم: ۳۰۰ مگابایت
کیفیت: DVDRip Mkv
زیرنویس فارسی: ندارد
خلاصه داستان: OceanWorld 3D روایت مستندی است از یک سفر کوتاه اما بی نظیر به اعماق اقیانوسی که تمامی زیبایی های آن را ثبت می کند. جایی که زندگی تمامی موجودات زمین از آن سرچشمه گرفته ، این فیلم به تمامی بخش های اکوسیستم موجودات زیر آب می پردازد و ...

PersianMob.Net







بار دیگر سایت بزرگ پرشین موب یکی از جدیدترین بازی های موبایل را قرار داده است که این بازی زیبا از سری بازی های DOOM و این بار تحت عنوان DOOM RPG II می باشد که با گرافیکی زیبا و حجمی مناسب توسط شرکت EA MOBILE و برای سیمبیان سری 60 ویرایش 5ساخته شده اسن که می توانید به صورت رایگان از پرشین موب دریافت کنید ..

PersianMob.Net







مجموعه ای فوق العاده زیبا از 55 والپیپر با مطرح قرمز شده برای شما عزیزان آماده کردیم که این والپیپرها در سایز 360x640 می باشد که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت کنید.

PersianMob.Net







نسخه انگلیسی ویدیوپلیر UCPlayer - v.2.2.1.9 برای برای شما کاربران عزیز پرشین موب آماده کردیم این پلیر قدرتمند مخصوص گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 3 بوده و فرمت های FLV , AVI , WMV , MKV , RM, RMVB, 3GP , 3GPP , MP4 playback را پشتیبانی میکند که میتوانید از سایت پرشین موب دریافت کنید.

PersianMob.Net







بار دیگر سایت بزرگ پرشین موب قصد معرفی یکی دیگر از بازی های آیفون را دارد این بازی زیبا و جذاب Silent Swords : ZERO v1.0 نام دارد که توانسته است با گرافیکی بالا و البته داستانی زیبا و ترسناک خود را به عنوان یکی از جذاب ترین بازی های موبایل معرفی کند . فرمت این بازی ipa و مخصوص آیفون می باشد که هم اکنون آماده دریافت است .

PersianMob.Net







بعد از استقبال گرم شما دوستان از بازی های آندروید بار دیگر پرشین موب قصد دارد بازی دیگری را برای شما معرفی کند ، این بازی زیبا Jewellust.v1. 3.0 نام دارد که یکی از زیباترین و جذاب ترین بازی های فکری آندروید می باشد که به تازگی تولید شده است . این بازی با حجمی مناسب و گرافیکی بالا هم اکنون آماده دریافت است .

PersianMob.Net







بازی Guitar Hero World Tour: Backstage Pass یکی از زیباترین و جذاب ترین بازی های موبایل می باشد که به تازگی توسط شرکت محصول Connect2Media 2010 و در سایزهای 128x160 , 176x220 , 240x320 , 240x432 و در فرمت جاوا تولید شده است که می توانید از پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net







بازی های مدیریتی در همه ی کنسول ها توانسته است افراد زیادی را مجذوب خود کند . به همین دلیل بار دیگر پرشین موب یکی دیگر از بازی ها جاوا را برای شما قرار داده است . این بازی زیبا SimCity Deluxe نام دارد که شما در آن باید به شهر سازی بپردازید . این بازی محصول شرکت EA Mobile می باشد که این بازی را در سایزهای 128x160 , 176x208 , 240x320 , 320x240 , 360x640 منتشر کرده است که می توانید از از سایت بزرگ پرشین موب به صورت رایگان دریافت کنید .

PersianMob.Net







بازی مرد عنکبوتی یکی از معروفترین بازی ها می باشد که فیلم آن را حتما همه ی شما کاربران دیده اید و این بار این بازی تحت عنوان Spiderman HD Game و توسط شرکت معروف Gameloft تولید شده است . این بازی زیبا با کیفیت HD و گرافیکی فوق العاده بالا برای پاکت پی سی می باشد هم اکنون از پرشین موب آماده دریافت است .

PersianMob.Net






بهترین وکیل مشهد | 09156948002

سایت وکیل مشهد کلیک کنید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خوش آمدید نظر فراموش نکنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 18123
  • کل نظرات : 198
  • افراد آنلاین : 97
  • تعداد اعضا : 452
  • آی پی امروز : 92
  • آی پی دیروز : 1402
  • بازدید امروز : 169
  • باردید دیروز : 15,713
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 30
  • بازدید هفته : 40,646
  • بازدید ماه : 106,266
  • بازدید سال : 536,639
  • بازدید کلی : 32,389,843
  • کدهای اختصاصی

    X تماس با وکیل