loading...
بهترین وکیل طلاق و مهریه در مشهد

وکیل مشهد بازدید : 615 شنبه 09 بهمن 1389 نظرات (0)
تیم ژاپن

با این پیروزی ژاپن برای سومین بار در 4 دوره اخیر جام ملتهای آسیا، به فینال رفت

ژاپن و استرالیا با عبور از کره جنوبی و ازبکستان، به فینال پانزدهمین دوره مسابقات فوتبال جام ملتهای آسیا در قطر رسیدند.

فینال جام ملتهای آسیا، روز شنبه 10 بهمن ماه در ورزشگاه خلیفه شهر دوحه، برگزار می شود. بازی رده بندی، یک روز زودتر خواهد بود.

ژاپن در آستانه جاودانگی، حسرت 55 ساله کره جنوبی

در اولین بازی نیمه نهایی، ژاپن، تیم کره جنوبی را در ضربات پنالتی 3 به صفر شکست داد. این بازی در پایان 90 دقیقه، یک به یک و در پایان 120 دقیقه، 2 به 2 شده بود.

کی سون یونگ (23- پنالتی) و هوانگ جائه وون (120) برای کره جنوبی و مایه دا (36) و هو سو گای(98) برای ژاپن گل زدند. گل دوم ژاپن، بازگشت پنالتی از دست رفته کیسوکه هوندا، ستاره سرشناس این تیم بود.

برخلاف انتظار، بازیکنان کره جنوبی که در دقیقه 120 با گلی دیرهنگام به بازی برگشته بودند، در ضربات پنالتی تمرکز نداشتند. کوجاچئول، لی‌یونگ‌رائه و هونگ جئونگ‌هو، سه پنالتی زن کره جنوبی بودند. کاواشیما، دروزاه بان ژاپن، پنالتی های نفر اول و دوم را گرفت. سومی هم توپش را به اوت زد.

در طرف مقابل، بازیکنان ژاپن سه پنالتی از چهار پنالتی خود را گل کردند. ضربه هوندا، اوکازاکی و کونو، گل شد اما، ناگاموتو پنالتی سوم این تیم را از دست داد.

با این پیروزی ژاپن برای سومین بار در 4 دوره اخیر جام ملتهای آسیا، به فینال رفت. این تیم چنانچه بتواند قهرمان شود، به تنهایی پرافتخارترین تیم جام خواهد شد. در حال حاضر ایران، عربستان و ژاپن هر کدام 3 قهرمانی دارند.
تیم کره جنوبی

کره جنوبی آخرین بار 51 سال پیش، کاپ قهرمانی آسیا را بالای سر برد

کره جنوبی اما با این شکست، 4 سال دیگر از رویای قهرمانی در جام ملتها دور شد. این تیم، آخرین بار 51 سال پیش، کاپ قهرمانی آسیا را بالای سر برده است.

زاکرونی: پیراهن شماره یک ژاپن برازنده کاواشیما است

آلبرتو زاکرونی، سرمربی ایتالیایی تیم ملی ژاپن بعد از پیروزی بر کره جنوبی، پیراهن شماره یک تیمش را برازنده کاواشیما دانست. این دروازه بان به دلیل اشتباهات بازی با قطر، در مرحله یک چهارم نهایی، تحت فشار رسانه های ژاپنی قرار گرفته بود.

زاکرونی درباره او گفت:«هیچ دروازه بانی وجود ندارد که اشتباه نکرده باشد. اصلا وجود ندارد.»

زاک، همچنین گفت که تیمش با وجود خسته بودن خوب بازی کرده و نباید آن گل دیرهنگام را دریافت می کرده: «بازی خیلی سختی بود. در نیمه اول ما کاملا از حریف بهتر بودیم، مخصوصا به حملات خوب و بازی ترکیبی زیبا. در نیمه دوم کره تیم بهتر میدان بود. آن ها خیلی بهتر از ما می دویدند. قبل از ضربات پنالتی من به بازیکنانم گفتم که گلی را که در ثانیه های آخر دریافت کردیم فراموش کنند. به آن ها گفتم که خونسرد باشند و با گل کردن پنالتی ها برنده بازی شوند. این تیم همانند یک تیم واقعی بازی می کند، این توانایی های بالای ژاپن را نشان می دهد.»

استرالیا به دنبال اولین افتخار آسیایی

در دیگر بازی نیمه نهایی، استرالیا که دومین حضورش در جام ملتهای آسیا را تجربه می کند، در یک بازی به یادماندنی، ازبکستان را 6 به صفر شکست داد.

هری کیول(5)، اوگننوفسکی(35)، کارنی(66)، امرتون(75)، والری(82) و کروز(83)، گلهای این بازی را زدند.

ازبکستان بعد از گل سوم، از دقیقه 67 با اخراج باکایف، 10 نفره بازی کرد.

اولین بار است که استرالیا، بازی در فینال جام ملتهای آسیا را تجربه می کند. این کشور که در قاره اقیانوسیه قرار دارد، 4 سال پیش، برای اولین بار در جام ملتهای آسیا شرکت کرد اما موفقیتی به دست نیاورد.

استرالیایی ها سال گذشته هم به عنوان یکی از 4 سهمیه قاره آسیا، در جام جهانی در آفریقای جنوبی به میدان رفتند.

پیروزی احتمالی این تیم در بازی روز شنبه آینده، برای اولین بار، جام ملتهای آسیا را به کشوری خارج از قاره آسیا می برد.

استرالیا، میزبان جام ملتهای آسیا در سال 2015 است.

اوسیک: منتظر چنین نتیجه ای نبودم

هولگر اوسیک، سرمربی تیم ملی استرالیا، بعد از پیروزی بر ازبکستان، از بازیکنانش قدردانی کرد.

او گفت: «ما امروز بازی فوق العاده ای انجام دادیم. می خواهم نهایت قدردانی را از بازیکنانم انجام دهم، کار امروزشان عالی بود. انتظار چنین نتیجه ای را نداشتم، از آن ها خواسته بودم تا برنده این بازی باشند، اما فکر نمی کردم با این نتیجه پیروز شویم. هری کیول در این بازی و این دوره از بازی ها عالی بود، نه تنها او بلکه همه بازیکنان. همه عالی بودند و از نحوه بازیمان راضی هستم.»

استرالیا در 5 بازی، تنها یک گل خورده است. اوسیک درباره راز قدرت خط دفاعی تیمش گفت: «این نتیجه ساختار تیمی ماست. کل تیم خیلی خوب کار می کنند. ما خیلی فشرده و منسجم بازی می کنیم و خط دفاعی هماهنگی خوبی با مهاجمان دارد.هنگامی که تیم در حمله است، دفاع ما هم هوشیار عمل می کند. وقتی خط میانی حریف وارد زمین ما می شود، آن ها مثل یک دیوار می شوند، ما توپ را می گیریم و بازی خودمان را انجام می دهیم. به نظر ساده است، اما وقت زیادی برده تا ما این ساختار را در تیم ایجاد کردیم. هرچه بیشتر بازی کنیم، بهتر می شویم».

پیروزی سخت منچستریونایتدبا درخشش برباتوف

تیم فوتبال منچستر یونایتد به لطف درخشش دیمیتار برباتوف، شکست مقابل بلکپول را با پیروزی عوض کرد. منچستر یونایتد در نیمه اول این بازی عقب افتاده از لیگ برتر انگلستان، که به میزبانی بلکپول برگزار شد، با دو گل عقب افتاد، اما با 2 گل برباتوف و یک گل هرناندز در 18 دقیقه پایانی، 3 به 2 پیروز شد.

برباتوف در این بازی، هجدهمین و نوزدهمین گلش را زد. او در 20 بازی از 23 بازی این فصل تیمش به میدان رفته است.

با این پیروزی منچستریونایتد به امیتاز 51 از 23 بازی رسید و 5 امتیاز از آرسنال، تیم دوم جدول فاصله گرفت.

سه شنبه ،استون ویلا هم در زمین ویگان 2 به یک پیروز شد.

لیورپول، تیم یازدهم جدول اگر بتواند در بای چهارشنبه، فولام را شکست دهد تا پله هفتم جدول بالا خواهد آمد.

آرسنال در فینال کارلینگ کاپ

آرسنال با شکست ایپسویچ، به فینال کارلینگ کاپ، یا جام اتحادیه انگلستان رسید.

شاگردان آرسن ونگر، در بازی برگشت نیمه نهایی، 3 به صفر و با گلهای برتنر، کاسسیلنی و فابرگاس، پیروز شدند. آرسنال در بازی رفت یک به صفر شکست خورده بود.

در دیگر بازی نیمه نهایی، چهارشنبه شب، بیرمنگام به امید جبران شکست 2 به یک مقابل وستهم، به میدان می رود. بیرمنگام، میزبان این بازی است

بهترین وکیل مشهد | 09156948002

سایت وکیل مشهد کلیک کنید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خوش آمدید نظر فراموش نکنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 18123
  • کل نظرات : 198
  • افراد آنلاین : 79
  • تعداد اعضا : 452
  • آی پی امروز : 129
  • آی پی دیروز : 1047
  • بازدید امروز : 1,772
  • باردید دیروز : 22,890
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 1,772
  • بازدید ماه : 177,033
  • بازدید سال : 607,406
  • بازدید کلی : 32,460,610
  • کدهای اختصاصی

    X تماس با وکیل