loading...
بهترین وکیل طلاق و مهریه در مشهد
وکیل مشهد بازدید : 537 چهارشنبه 27 مهر 1390 نظرات (0)
























بیوگرافی مهدی ماهانی

مهدی ماهانی ۲۶ اردیبهشت سال ۶۲ در بیمارستان الوند در تهران به دنیا آمد . او بچه ی اول خانواده است و فقط یک برادر دارد به نام مهیار که از او کوچک تر است . ماهانی دوران کودکی و نوجوانی خود را در خانه ای واقع در هفت تیر گذرانده است. او پدرش را خیلی دوست دارد ، او در دبیرستان ریاضی خوانده و سپس در دانشگاه رشته مهندسی عمران خوانده است . او به عنوان دستیار صحنه ، دستیار کارگردان و خیلی از عناوین دیگر در سینما حضور داشته اما اولین حضور حرفه ای اش در بازیگری به (( پسران آدم )) باز میگردد. او پس از آن در چهار چنگولی سعید سهیلی زاده هم نقشی کوتاه ایفا کرده است . سپس در فیلم سینمایی خیابان بیست و چهارم که هنوز اکران نشده هم در نقش اصلی مقابل دوربین رفته و حالا هم مشغول بازی در سریال دلنوازان در نقش دکتر فرهاد زند است.

مصاحبه با مهدی ماهانی

آقای ماهانی لطفاً یک بیوگرافی از خودتون ارائه بدین و بگین چی شد که به سمت بازیگری کشیده شدین؟
من متولد اردیبهشت ۶۲ در میدان هفت تیر شهران هستم.تحصیلاتم را در رشته‌ی عمران ادامه دادم ولی باید بگم من از دوره دبیرستان و راهنمایی به کار بازیگری خیلی علاقه داشتم و از همون موقع کار تئاتر میکردم.
از اونجا که پدر من فرهنگی بود و همکار آقای قلی زاده و درویش بودن ، یک روز که ما صرفاً برای دیدن آقای قلی زاده رفته بودیم ، ایشون به من گفتند که دوست داری بازیگر شوی؟ من هم گفتم: بله. اون موقع آقای قلی زاده و درویش یک سریالی رو در دست کار داشتن به اسم (( سپید جامگان)) ، کار آقای درویش (سپید جامگان) یک مجموعه‌ای ۴ قسمتی بود که به ۴ سریال ۱۳ قسمتی تقسیم می‌شد.
من در اون کار در قسمت ((پسران آدم)) دستیار صحنه بودم.یک روز در حین کار متوجه شدم که آقای درویش دارن منو نگاه می‌کنن. بعد از یه مدت آمدند پیش من و گفتن دوست داری بازی کنی؟ من هم گـــفتم : بله. در ابتدا فکر کردم که یک نقش سیاهی لشکر است که باید کار کنم ولی وقتی تست گریم دادم متوجه شدم که این کار شش تا نقش اصلی دارد که ۵ تایش انتخاب شده بود و من برای ششمین نقش اصلی انتخاب شدم و این اولین کار حرفه‌ای من بود که متاسفانه نیمه تمام هم ماند.
آقای ماهانی با توجه به این چند تا کاری که کردید فکر می‌کنید مهدی ماهانی کجا شد مهدی ماهانی و دیده شد و حالا بیاد و در کنار بازیگری مثل نیکی کریمی نقش اول بازی کنه؟
ببین ، من تا حالا به هر جایی رسیدم تازه فکر می‌کنم رسیدم به صفر و مثل اینکه تازه می‌خوام شروع به کار کنم و اون موقعی که در سینما به عنوان یک بازیگر حرفه‌ای شناخته بشم و بتونم چند نقش رو خوب از آب در بیارم تازه فکر می‌کنم که دیده شدم.
شما تا الان سه تا کار سینمایی کردین در سه ژانر مختلف میشه در این مورد هم یه توضیحی برای خوانندگان ما بدید؟
به نظر من ، یک بازیگر نباید خودش رو محدود به یک طیف خاصی از نقش‌ها بکنه و یک بازیگر باید قدرت این رو داشته باشه که در طیف‌ها و نقش‌های مختلف بازی کنه و دیده بشه و در ضمن این رو هم باید بگم که من در جایگاهی نیستم که انتخاب کنم و در جایگاهی هستم که انتخاب می‌شم و حالا می‌تونم روی این انتخاب شدن فکر کنم که آیا این کاررو بازی کنم یا نه؟
شما بعد از فیلم (( فرار بزرگ)) که در تلویزیون دیده شدین دیگه کاری در تلویزیون نکردید.آیا کاری به شما پیشنهاد نشد یا خودتون پیشنهادهای تلویزیونیتون رو رد کردین؟
البته من بعد از ((فرار بزگ)) یک تله فیل داشتم به اسم ((یک فنجان چای))‌که هنوز پخش نشده و در کل به نظر من بازیگری در تلویزیون سخت تر از سینماست و شما باید در یک قاب کوچک هر چه دارید به اجرا بگذارید ولی در سینما شما می‌تونین کلک بزنین و در مورد خودم هم اگر اگر پیشنهاد خوبی داشته باشم حتماً کار می‌کنم.
خوب این پیشنهاد خوب یعنی چی؟
یعنی پیشنهادی که کارگردان خوب ، نویسنده خوب و فیلمنامه خوب داشته باشه.حتی اون شبکه‌ای که قراره فیلم رو پخش کنه پربیننده باشه و خیلی عوامل دیگه که همشون می‌تونن در خوب بودن یک کار تاثیر داشته باشن
راستش من آقای اسدی رو خیلی وقت پیش می‌شناختم و موقعی که ایشون و گروهشون می‌خواستن دنبال این نقش بگردن همه متفق القول به این نتیجه رسیده بودند که این نقش رو باید بازیگری بازی کنه که چهره نباشه.دقت کنید چهره نباشه نه تازه کار چون بازیگری که تازه کار و قاب دوربین رو نمی‌شناسه بعید بتونه این نقش رو در بیاره.در مورد نتیجه‌اش هم باید بگم ان شاء الله کار خوبی می‌شه یعنی مطمئنم که کار خوبی میشه چون آدمهای بزرگی پشت این کارند و امیدوارم که کوتاهی‌های من رو هم بپوشن.
شما دوست دارین بیشتر وارد سینمای تجاری بشین یا هنری؟
ببین ، من الان توقعم از خودم رفته بالا ، چون در کار جدیدی که دارم می‌کنم به اسم ((خیابان بیست و چهارم)) همه عوامل درجه ۱ اند.از کارگردان گرفته تا سایر عوامل. مثلاً پارتنرهای من در این فیلم خانوم‌ها کریمی و خداداد و آقایان هاشمپور و گودرزی هستند و این ها در آدم یک توقعی ایجاد می‌کند که یکم بیشتر حواسش به خودش باشه ولی در کل خودم خیلی دوست دارم که هر دو سینما رو امتحان کنم و مزة آنها رو بچشم

بهترین وکیل مشهد | 09156948002

سایت وکیل مشهد کلیک کنید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خوش آمدید نظر فراموش نکنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 18123
  • کل نظرات : 198
  • افراد آنلاین : 34
  • تعداد اعضا : 452
  • آی پی امروز : 482
  • آی پی دیروز : 863
  • بازدید امروز : 826
  • باردید دیروز : 4,857
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 19
  • بازدید هفته : 21,372
  • بازدید ماه : 50,726
  • بازدید سال : 481,099
  • بازدید کلی : 32,334,303
  • کدهای اختصاصی

    X تماس با وکیل